Beeflower

Saturday 22 November 2008

DKK :D

Nå sitter jeg på biblioteket i Danmark : D haah... og nå går folka nesten fra meg, og det gjør de vel egentlig hele tiden. De forlater meg overalt og da finner jeg dem ikke. De får meg til å virke dum men jeg er ikke SÅ dum! også prøver de å lure meg og få meg til å gjøre rare ting>< men det gjør ikke noe,, det er vel egentlig litt morosmt. XD! Jeg har rota meg bort et par ganger her og ja ,,xD!
OGSÅ HAR DE VERDENS KULESTE H&M HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D
helt utrolig :))
har kjøpt sko+x2 skjorter+smykke+øredobber :))
Ellers så drar vi hjem i morgen også skal vi øve med kvartetten .=D
Jeg har også hatt timer med Claus sammen med Veronica i dag :)) det var gøy *lærte masse* :))
Uæøåwhhhhh :))
<3

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails