Beeflower

Monday 10 November 2008

True friends are important<3


Disse to menneskene har forandret livet mitt totalt. Jeg kan stole på dem og fortelle dem alt. De godtar meg og hører på meg. Bedre venner kan du ikke få.
<3
Når jeg trenger en venn mest så stiller disse to opp. De trøster meg i alle situasjoner. Vi har jo ikke bare triste tider, men glade tider også. Da gjør vi mange rare ting.
Jeg og Anette kan finne på å putte druer i nesa og ta bilde x]
Jeg og Veronica kan finne på å bake boller med havregryn som vi selv har gjort om til mel, deretter kaste det på hverandre :)!! xD
Jeg har hatt det ganske vondt fortiden, men hver gang jeg ser Anette og Veronica så lyser jeg opp :D
Mitt vennskap med Anette har vært i 3år, mitt vennskap med Veronica har vært i 9 år, 10 år til våren.
Uten disse så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.
Jeg kan miste venner, men disse vil jeg aldri miste.
Dere skal bare vite at dere betyr utrolig mye, selvom jeg ikke alltid viser det.
Jeg tenker på dere hver dag :) og gleder meg til å se dere igjen, for når jeg er med dere er jeg aldri trist, eller aldri alene værtfall :D
Dere er BesteVennene mine og det vil dere alltid være :D
Elsker dere,,:D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails