Beeflower

Tuesday 18 November 2008

etter Tentamen, hjemme hos Anette :D






Etter tentamen måtte Anette bære baggen min opp poppegårdsveien. Den bakken er lang oO] Når vi kom hjem lekte vi med pus. Hun var supermann, vi tok bilder men de har Anette på sin telefon xp



Så kom mamma og henta meg. Når jeg kom hjem gjorde jeg noen lekser mens mamma leste gjennom tentamen min. Hun sa jeg kanskje ikke kom til å få så bra på den.... ><' *skuffa overmeg selv*..... Den er liksom på ni sider....



Ellers er jeg veldig deppa idag. er veldig forvirret og det skjer så mye hele tiden. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så utrolig sliten. Orker ikke flere ting som jeg skal være deppa over, nå hadde jeg liksom akkurat blitt glad igjen, også måtte det skje..



.... ><



nå skal jeg prøve å være glad.:)) wee jeg er glad* det funket ikke helt... pf.






1 comment:

Veronica said...

GAMLE BADET MITT JOO :D:D ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails