Beeflower

Thursday 6 November 2008

Et utrolig vakkert bilde..<3


Det var så utrolig vakkert. Jeg tror jeg har lyst til å skrive en stil om det bilde.. Kanskje et dikt, jeg vet ikke. vi får se.

Det er ingen følelser igjen. Du vet ikke noe annet enn at du er såret og at du er sint. Følelsene strømmer på. Hatet. Sorgen. Alt ved sannheten virker ikke sant..

En lys dag, en mørk dag. Det spiler ingen rolle. Begge dagene har følelser. Noen dager er som en strø av følelser. Glade, triste og sinte. Det var ingen som kan bestemme følelsene på forhånd. Det går bare ikke det.
Når noe trist skjer, da vil du det skal gå fort over. At alt bare skal forsvinne med en gang. Du vil våkne opp neste dag, med glade følelser og følelsen av at alt er helt fantastisk.Virkeligheten er annerledes. Sånt skjer bare ikke. Er man triste, så er man det. Sånt er vanskelig å endre på.
Når noe vondt skjer fr man en uggen følelse gjennom hele kroppen og man har bare lyst til å se holde senga. Gråten komer. Den strømmer liksom på uten å ha spurt om lov. Den på en måte vet at du trenger å gråte. Du vil ikke.
Glade følelser er det beste du kan ha. Å våkne opp meden fantastisk følelse av at alt er utrolig fint. Ingenting i livet ditt er trist og du kan ikke ståppe den glad følelsen. Følelsen av å være fri og at du kommer til å være glad resten av dagen.
Det er som en god drøm du aldri vil våkne opp av. DU vil liksom bare forsvinne inn i de gode tankene dine. Tenk så fantastisk. Å ha en vakker tanke, så vakker at du bare smelter inn i den og forsvinner. Man gjør sitt beste for ikke å føle seg trist. for ikke å være så glad at man plager andre, men å være i et perfekt humør.
Hva er perfekt humør egentlig? ikke være lei seg og ikke glad? jammen da har man jo ingen følelser. Følelser er umulig å slippe unna og de er uforklarlige.
Men følelser er noe vakkert. noe unikt og som ingen vil gå glipp av.
de er rett og slett bare for vakre.

Du er glad. Det virker som om ingenting kan forandre det. aøt er så vakkert. Du vil bare forsvinne. Forsvinne inn i det vakre og aldri mer oppleve noe så trist igjen. For du føler det ikke kan skje. For det er en så vakker og skjønn følelse.


huff da, dette ble til et foredrag av følelser. Jaja, nå slapp vi alt vi hadde ut...pff... hadde ikke noe bedre å gjøre. Dessuten så fik jeg en sånn vakker og skjønn følelse når jeg så dette bildet. Jeg kunne bare ikke la vær å gjøre noe, for det var så vakkert. det beskriver alle mine følelser av trist og glad. noen ganger føler at jeg bare vil forsvinne når jeg er trist også... hmm...
bildet er hvert fall skjønt og det beskriver mine følelser.

DET VAKRE BILDET.

2 comments:

Veronica said...

♥ du skal ikke forsvinne nei!

Anonymous said...

neida acinorev<3 det skal jeg ikke ._.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails