Beeflower

Wednesday 26 November 2008

Noen saker jeg må oppklare Oo] !

sak 1.
At det går ann veronica altså,, du er den eneste (bortsett fra Synne noen ganger) som kommenterer og leser min blogg, også tenker du slik at du ikke gidder å kommentere min blogg fordi du vil jeg skal ha 0 kommentarer og du 14 oO hva slags høflighet er det?
ja. sånn der fikk jeg ut sinnet mitt når det gjelder den saken.
sak 2.
JEG SUBBER IKKE BENA I BAKKEN! folk må få det inn i hodet sitt snart altså. Det er de store skoene mine som subber og ikke jeg.For jeg klarer ikke løfte bena pga skoene mine, og uansett så prøver jeg å ikke subbe for da brenner man flere kalorier så.
Sak 3.
I går så klarte jeg å gå fra BD(BarrattDue) og til Nationalteateret aleine ! Det var helt utrolig. uten noen Veronica. Oo. Så jeg fant ut at jeg ikke hadde mista stedsansen min helt ennå. Det er så kjempegdt å vite :))
Sak 4.
Man må alltid ha fire ting. Alle gode ting er fire, så da må jeg skrive noe her også.
Jeg gleder meg sykt til å stripe vaskebjørn striper i side-pannelugen min. *håper det blir snart*
Også elsker jeg farger og stjerner, STJERNER STJERNER STJERNER STJERNER!! og HELLOKITTY da selfølgeliig. skal kjøpe den kule sekken på ting og tang btw :D ja.

Der fik vi fire saker gitt :]]

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha. Man ser at du liker stjerner, du har tegnet noen fine i "headingen". Og Hello Kitty tror jeg alle vet at du elsker=)
Du kan ikke være sint på Veronica, uansett hva hun gjør. (Så lenge hun ikke klatrer eller oppholder seg steder hvor hun ikke bør være...).

Forbrenner man virkelig flere kalorier om man ikke subber med bena? Det har jeg aldr hørt om, og unasett så bør du passe på ikke overforbrenne kalorier, du trenger nesten å få i deg flere.

=)

Anonymous said...

x] *takke for kommentar, min trofaste tilhenger xD! <3 og gratulerer så mye med USA intervju :D:D:D:D Ja, ifølge mine teorier så gjør man det :D

Veronica said...

LOLz :D

Anonymous said...

ikek si lol veronica.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails