Beeflower

Friday 14 November 2008

FIKK MUSIKKEN :D:D

jeg er så jævlig haffifnatt glad nå :D:D har snakka med Tina i dag+Cola+Jeg fikk sangene :D:D
Deet er bare gøøyy, mwahaah..!
Jeg og Veronica har prøvd lenge nå på å få over sangene på min pc og endelii :D
På denne stressende dagen så har det seg slik at jeg havna på Skien-toget oO der lukta det gammel bestemor. Når jeg ko inn satte det seg en rar dame ved siden av meg, så jeg satte på musikk. Så ringte jeg Tina og snakket med henne<3 hun gikk tur med sin puddel<3 ,,:D
Så ringte pappa, men midt under samtalen skrudde mobilenn seg selv av uten at jeg sa at den fikk lov til det >< .!
"@#£¤$%&/
Da ble jeg sur, for da kunne jeg ikke ta bilde av det stygge toget eller høre på musikk eller snake med Tina ><
Så der satt jeg ved siden av en rar dame uten musikk eller mobil og bare ventet på å få komme til Drammen. Siden det var i den tiden hvor Kongsberg-gjengen pleide å ta toget hjem og Kongsberg toget kom så trodde jeg jeg ville møte noen kjente, men neida >< :P
jaa :D MEN NÅ ER JEG HYPER FORDI JEG HAR DRIKKI COLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D MWAHAHAHA

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails