Beeflower

Wednesday 12 November 2008

meg og energi :D

MEg og energi fortia oO
Jeg har utrolig ubweeer masse energi for tia oO det er helt utrolig. Og jeg får ekstra masse energi fra VEROnica oO *STORE BOKSTAVER x]*
det er helt utrolig, jeg klarer liksom ikke kontrollere den. Danser rundt som en gærning! MWAAH x]
bwwla..
jo, energi xD
Det er så gøy å ha så masse energi, det bare er så gøy at det er så gøy at det bare er gøy :D
det var gøy det xD
Nå har jeg også masse energi, for det er ikke lenge siden jeg var med VEronica :)

Nå kommer et genialt dikt om energi :
Energi, energi hvor skal du hen?
"jeg skal møte Aina jeg"
Energi, energi hvorfor vil du det?
" Det er gøy å gjøre henne fatalisk gal"
Mohaha, så ond du er.
"Jeg vet, det er det jeg er født til"


HAAH! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails