Beeflower

Thursday 13 November 2008

kake dag!! oO - trene suug







I går bakte vi muffinskake jeg og anette. Vi bakte fire muffins også tok vi sånen pepperkakeformer og lagde muffins i dem xD!
det var gøy det :D:D
I dag har det vært skikkelig kake dag, noe som er veldig usundt. da må jeg trene og det har jeg gjort i dag så da er jeg ganske fornøyd med meg selv:D
På skolen var det brownie, vanlig sjokoladekake og våres muffins x]
Når jeg kom hjem fra skolen i dag så spiste jeg mat+gjorde lekser+trente.
OG veit dere hva?! oO :D:D:D:D:D:D
nå er det nesten sikkert vi skal få hund :D mamma og pappa har ringt flere hundeeiere og vi skal se på sånne søte løve-hunder seinest den 29.nov OMG! jeg gleder meg ass :D:D
mwahaha :D:D
Fikk fatisk fem pluss på RLE-prøve idag :)*fornøyd*
Rebecka så at jeg hadde en blankoflekk på haka som jeg visst hadde taattt på meg selv uten å vite om det xD
Da lo vi, også skulle jeg og Nanna dytte Rebecka ut av døra, men hun var så sterk også havna jeg over Rebecka, jeg nærmest hoppa over henne på en måte xD! Det var genialt, da lo vi også xD!
:P elleers så sitter jeg her:)
baah, så kjedelig gitt. KOMMENTER DA!
BTW, jeg har skrivi nesten skrivi ferdig min 11 siders stil på skolen oO den har ange skildringer i seg og handler om Thomas som er lei seg for at kjæresten Tina dør . love history x] åsså dør Thomas også :) oO]
miwhiiiii

2 comments:

Veronica said...

triste menneske. muffins og kaker er BRA. trening er ikke noe man må, tvangstanker er ikke bra. vi fikk ikke lov å skrive at alle hovedpersonene døde vi. da fikk vi 3. Tilfeldige navn eller? Kult at dere skal få hund! Selv om jeg synes dere skulle fått katt av oss selv om jeg vet at det ikke funker. ja =D

Aina said...

:D:D nja, sånn halvveis, ikke Tina :) <3 Men jeg vil ikke at hun skal dø da...<3 jammen når du leser den så er den bra :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails