Beeflower

Thursday 27 November 2008

En fantastisk-super-ubeskrivelig-utrolig-morsom-dag : D: D

Dette har vært en utrolig fantastisk dag!! Først så kommer jeg på skolen og får igjen norsk tentamen. Dette var den norsk tentamen jeg trodde skulle bli min værste. jeg ville bare komme meg over det.Men jaggu! Når jeg får den igjen ser jeg oppe i hjørnet. 5. Oo!! 5 tenker jeg :) jeg hyler ut i hele klasserommet xD Så da var jeg blid resten av dagen..
Når jeg er på vei ned trappen etter siste time ser jeg på mobilen min. Jeg løper alt jeg kan og hopper på Anette for å gi henne en gigant kos. På mobilen min har jeg nemlig fåt melding av mamma der det står at JEG OG VERONICA FÅR DRA SAMMEN ALENE TIL USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi fikk stipend til det :D:D:D:D:D:D:D helt utrolig .

It maked my day to a happy farytale. :))

3 comments:

Anonymous said...

Dere skal til USA!? Hvem,hva, hvor, når? Så heldige dere er=)

Veronica said...

HAHAHAHHAHAHAH

Anonymous said...

Meg og Veronica, til sommeren i tre-fire uker :D:D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails