Beeflower

Monday 10 November 2008

På skolen i dag :D

Anette klikka på meg på skolen i dag oO Det var nesten litt fært x] vi sloss i 15min, og jeg løp som en gærning rundt på skolen. Det var litt små morsomt, men mest skummelt xD Hun løp etter meg og tok meg oppi et hjørne, men store, geniale Aina fikk fatt i hånden hennes, beit og løp :D Det var nesten litt for genialt syns jeg xD!
Etter det så skjedde det til min store forbauselse at jeg fikk 5 på nynorsk stil oO Da fikk jeg haffifnatt og sjokk i mitt hue, for jeg har bare fått 3 og 4 på nynorsk, men 5 oO!!! Det var bare kjempe morsomt. Også har jeg finni ut at jeg bruker ordet genialt, haffifnatt, morsomt, mihihi, fest, angst og hårballer veldig masse :)
Det er veldig geniale ord. :D mihihi ^_____^
Resten av skoledagen gikk driiiiiiiit fort oO jeg skjønner det ikke. plutselig var det siste time liksom xD
faktisk så hadde vi 2 hele timer med "ungdom og seksualitet" oO xD!! *lærerne er besatte* xD!
I RLE og naturfag. Jaja xD
MIHIHIHIHI :D åppilopp oO Åh, der kom det et nytt ord, da skal vi ha med det i saamlingen vår x]
DIN ÅPPILOPP!! :D

4 comments:

Synneopsis said...

Merkelige ord=)

Aina said...

Jeeg know :D(H)

Veronica said...

HJelp, hva er dette for et menneske? Og biter altfor hardt og ofte!! slemming :(((

Anonymous said...

mohaah :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails