Beeflower

Thursday 6 November 2008

Hodepiine natt til fredag -.-'

Nå siitter vi her med hodepine og får ikke sååve.... jeg må vel egentli legge meg nå, men jaja.. skal være hjemme fra skolen i morra uansett :)
det her blir ikke så langgt innlegg tror jeg... for jeg skal sove nåå... mæææ :) oO
Sånn er det, og vet du hva?! oO jeg fryser på mine tæser oO det er sikkert fordi jeg ar på meg some socks:)
ellers, hva sitter vi så å tenker på.. At jeg vil bli kvitt alle mine kviser i min panne oO xD!
Også tenker jeg veldig mye på en venn.. som syns jeg er en veldig dårlig venn..Det er trist, for det er det siste jeg vil bli kalt. to enkle ord "dårlig venn". Det er rart å tenke på når noen sier det til deg. Det er to velidg alvorlige ord, som betyr mye. Det er trist å tenke på. JEg vet ikke om denne vennen vet hvor hardt jeg savner den heller.... å det er trist. Nå er vi trist. Tenk å bare forsvinne i evigheten...ahh. så deilig..
Jeg tenker på denne vennen hver dag. Det utrolig hvor mye jeg savner den! Utrolig hvor masse følelser kan gjøre med en.


Her kommer et dikt til den vennen som jeg ikke vet om jeg har mistet:
Jeg savner det så,
gjør ikke du det å?
De tidene, det vi gjorde,
forsvant det bare i løse luften?
Jeg visste ei jeg var så lett å glemme,
det vil du aldri bli for meg.
For det jeg så inne i dine øyne,
var at du savnet meg, ar glad i meg og ville ei forlate meg.
du betyr så mye,
gjør ei jeg det for deg?
du er et mysterium jeg aldri vil glemme,
for du er mitt hjertes venn.


jaja...livet er rart.. nå ble det langt å gitt!WOW:)


NATTA, ER UTROLIG GLAD I DERE VENNENE MINE,,<3 DERE BETYR SÅ MYE,,<3

2 comments:

Veronica said...

så fint dikt :) natt til fredag ja, joda. håper du ikke har like vondt overalt lenger nå da! du må bli frisk til søndag!!

Anonymous said...

det håper jeg og!<33

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails