Beeflower

Saturday 8 November 2008

En ganske unormal fredag (:

igjen sitter vi ved pc'en, men denne gangen venter vi på Camilla :) Camilla er snill og god. Jeg snakket med henne over telefonen i tre kvarter i dag oO <3 Vi skal finne på noe snart, men hun bor langt unna, så da er det vanskelig "/<3.
På morran i dag så var jeg skikkelig sylta...-.- da var det ingen vei ut xD Nå er jeg MYEEE bedre, og det er bra, for jeg skal spille på TV-opptak til søndag :) jeg satt ved pc'en, spiste yoghurt, drakk kakao, spiste pølsebrød med nugatti og koste meg helt til klokka var halv fire i dag. Så kjørte jeg og mamma ned til maxi-senteret :), for vi skulle kjøpe jakke til meg :D! jeg fikk en jakke, en veldig god, varm og fin jakke. Den er grå, halvveis lang og bare veldig fin. Den kjøpte vi på Veromoda (: Veromoda er en veldig fiin butikk. Den er jeg veldig glad i egentlig, men det er H&M som står i sentrum :D! Alt jeg tenker på er å gå meg en tur ut med den nye vakre deilige jakka miii :D:D!! VeroVero og Jørgen syns jeg er bortskjemt... Er jeg det? oO NEEII :D *veldig stort gliis* ... oO Okeii da, littegranne.. *stirre på Aiina*.. Okeii, jeg er bortskjemt.!
Jakka er uansett nydelig.. Det minner meg på at jeg må spørre mamma og pappa om jeg kan kjøpe meg vanter og lue i morgen som passer til jakka (:!
Så løp jeg over til hipho'en, nå begynner jeg faktisk å kunne dansen littegranne xD!
Den var kjempe morsom (:!
Jeg er veldig glad i hiphop treninga mi, for da har jeg en trening i uka i tillegg til at jeg kan trene ellers også :D!
Når jeg kom hjem satt jeg meg ved dataen, noen minutter senere måtte jeg spise, se på beat for beat og nytt på nytt -.-... Det var litt morsomt også da, eller værtfall nytt på nytt :)
så sat vi på msn igjen.. da var det ikke så gøy. da var Camilla lei seg og Aina måtte trøste Camilla. Aina liker ikke at Camilla er lei seg..."/ <3 så Aina ringte Camilla og vi ringte i 3 kvarter også var Camilla littebittegranne gladere igjen (:
så måtte Camilla gå og Aina måtte se på en stygg og rar norsk krim oO
til slutt endte jeg opp her, i min stusselige seng, og vente på at Camilla logger på msn mens jeg *liksom sover* (i mams og paps øyne) oO :)
Ellers har jeg hatt veldig dårlig samvittighet, for jeg har ike øvd så mye på min saxofon i dag..."/ det er trist. Sånt blir jeg trist av.... Er veldig følsom over min saxofon og glad i den. Savner den jeg<3 SKAL ØVE MED EN GANG JEG STÅR OPP I MORRA ETTER EN KOPP MED VARM KAKAO OG FROKOST :D
også skal jeg møte Kristine og Veronica i morra :D:D:D<33<33
glede seeg* :)
det var miin fine fredag :DD
*LOGG PÅ CAMILLA :D*

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails