Beeflower

Sunday 16 November 2008

IS og HATTER











Jeg var med Veronica i hele går. Det var gøy:D I butikken prøvde jeg, Veronica og Julie mange forskjellige hatter også luer og litt sånn^^:DD
Også spiste veronica en gammel is i frysern min og jeg en HELLOKITTY is :D
Is er kjempe morsomt. også var det drit varmt på mitt rom oO :)
også Veronica sin pus fikk pusunger i går kveld :) De er sikkert kjempe søte, har ike sett dem enda, men det kan jo du gjøre ved å gå inn på bloggen hennes: http://www.verosopp.blogspot.com/ :)
jeg skal få hund engang snart:) Skal se på hunder den 29nov, 23nov og 12des :) :D:D:D:D
*meg ta bilder når jeg får hund:)*<3>
På NMH var det noen rare mennesker i hvite klær og en morsom stol :)











2 comments:

Veronica said...

hehe:D kattungene kom faktisk ikke i går kveld, de kom midt på dagen egentlig, bare at ingen gadd å fortelle meg det !! ååh.

Veronica said...

få bildene til å være litt mer unaturlige a!! xD

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails