Beeflower

Thursday 13 November 2008

Veronica og meg på kor x]


jeg og veronica var i går på korøvelse. det var egentlig ganske lamed. xD vi hoppa som noen galninger rundt omkring og ja, sang egentlig veldig rart da,stemmene funket liksom ikke. Etterpå var vi begge gale, tilog med veronica xD

Se på henne på bildet f.eks, genseren bak fram oO :D GENIALT:D

det var egentlig ganske haffifnatt-fiint når hun hadde jakke over på en måte, men det var ganske genialt uten jakke og, ble liksom en ny stil xD! :) <3

3 comments:

Veronica said...

det der var et nyyydelig bilde!! ♥ ♥ yaaaay, jeg tror jeg skal begynne å gå med den genseren feil vei, den ble liksom mye finere da!

Veronica said...

"til og med veronica"?! jeg synes jeg er nokså gal hele tia jeg :(

Aina said...

:D :D ... ikke sle ment jenta mi<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails