Beeflower

Monday 17 November 2008

Før-Etter rydding av rommet + skole + vondt i ryggen oO]






Ovenfor er det da bilder av før jeg rydda rommet og etter at jeg ryddet rommet^^ Det er også bilder av meg som går ned poppern og til skolen. Etter at jeg gikk fra Anette og kom på skolen hadde jeg kjempe vondt i ryggen. Det var helt forferdeliig! Akkurat nå sitter jeg med et varme teppe i ryggen. Problemet mitt er at jeg så vidt klarer å gå, jeg må jo øve, skal til danmark å spille for Claus... Å. akkurat det gjør meg *hafifnatt, angstanfall aktig irritert..* -.-!!!!!!!!!!
åå..¨Itillegg er jeg veldig forvirret Oo Vennen min gjør meg så utrolig forvirret og usikker.
-.-'SÅ nå sitter jeg deprimert å ser på Hannah Montana dubba... mens jeg egentlig ville øve på min elskede saxofon. Skal prøve å øve senere i daag da ><:D ... Hvis jeg klarer å stå..
pff...!

1 comment:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails