Beeflower

Saturday 8 November 2008

LØRDAG, EN VELDIG MORSOM LØRDAG :D

først så våknet jeg av den fantastiske kjedelige vekkerklokka mi -.-, men fant ut, hvorfor ikke stå opp nå? (den var tilfeldigvis på ti) jeg tok meg en gå tur på trenings apparatet også dusja jeg og kledde på meg.:) deretter øvde jeg i en time og et kvarter :) faktisk tre kvarter med pappa, vi tok opp diverse saker og tiing :).
så skulle pappa kjøre meg ned til magasinet, hvor jeg skulle møte Veronica og Kristine for å gå på Marit Larsen konserten. Den var gratis :). Men pappa var så treig at jeg kom 5min etter at den hadde starta, selvom den ikke hadde starta da :)
Jeg, Veronica og Kristine møtte Lill-Sofie på den konserten, men da var konserten nesten ferdig for hun spilte bare fire sanger:P
Vi har finni ut at Emo er bra, det er inn og ikke diskriminerende!
så skulle vi møte Kristines mamma for å hente penger til skjerf, så turen gikk da videre til Cubus. etter at vi hadde handla skjerf, lue og vært innom amadeus gikk vi for å besøke Mathilde på baker Hansen, hvor hun jobber. Der var det fint. Vi spiste boller og Lill-Sofie spiste baguette :) på bakeriet hadde vi litt av noen samtale emner når det gjaldt vegetarianer og slanking!xD
Så skulle vi til Indiska for å kjøpe votter til meg, jeg fikk noen skikkelig fine, som passet til min jakke :DDet var morsomt.
Vi har også vært innom ting&tang hvor it happens to be min søte lille HK-sekk til 165kr som jeg skal spare til :D
etter det tusla vi bare rundt i butikker og snakka om alt og ingenting. Til slutt fulgte vi Lill-Sofie hjem og jeg, Kristine og Veronica tok bussen hjem, hvor vi tilfeldigvis møtte en Anette:).
så havnet jeg hjemme :D:D
MHM, SÅ DET SÅ!!! :D (H)

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails