Beeflower

Tuesday 11 November 2008

Fra himmelen til hælvete. UNNSKYLD.!<3

dagen startet med hyper og glad meg. Det var som i himmelen.! Jeg var så utrolig glad når jeg møtte Veronica og hennes genier. Jeg tror dette er min mest glade dag av alle.
Først angrep jeg Veronica og møtte to andre mennesker. Da gikk vi på H&M og Kiwi. Der kjøpte vi hårspray og mat x] oO<3
Så satt Veronica, Kristine og meg oss på en benk og spiste. Det var morsomt! de bompa vi og ja prata om alt egentlig xD Så så vi Eline og Jørgen! De ble angrepet av klemmer også det var gøy xD men de skulle ta ut penger for de skulle på picasso. xD
Så gik vi og satte oss igjen og bompa. Men det gikk ikke lange tia før vimøtte Isse, Daniel, Jørgen, Anders, Elisabeth og Maren :D Det var morsomt. :D:D
Men så fikk jeg, Veronica og Jørgen dårlig tid og vi åtte *flyy* til toget x] Så da gjorde vi det:)
På togturen satt jeg og veronica og hørte på musikk :D utrolig fantastisk musikk, bl.a. Bittersweet :D åww <3
Jeg var FLINK på Barrattdue i dag :) KJEMPE FLINK :D klarte faktisk en dominant akkord uten grunntone med ters i bass og septim og none i tillegg :D hele klassen bortsett fra Veronica sa "HÆ?!!" :D
Så tok vi toget hjem. Da prata Veronica om hvordan hun ble venn med folka sine. Og jeg tenkte, hvordan skal jeg klare å få meg geniale venner og ikke ugeniale venner? x]
så dro jeg hjem. Da jeg kom hjem fikk jeg den jævlige beskjeden. Søss hadde hørt noe merkeli, som såret meg hardt. spørr hvis du er nysgjerrig. ja....

Det var trist. Jeg har gråti jævlig lenge... Nå kommer det tårer på tastaturet og ..
Åå.. Jeg klarer det ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg trodde jeg var over henne....
Vet ikke engang hvordan jeg såret henne...
Unnskyld hvis jeg sårer noen av dere. JEG VILLE ALDRI SÅRET NOEN MED VILJE.. UNNSKYLD HVIS JEG GJØR DET....! åå..

Takk ti dere venner som støtter meg. Dere som er ekte. unnskyld hvis jeg sårer noen det er aldri meningen. sant. Hvis jeg bare ... hælvete... unnskyld værtfall...!!! håper ikke jeg har gjort det allderde... Utrolig glad i derer uansett..<3
eww.. dette skulle liksom bli et glad innleg... hælvete....

*all this time, you've had it in you*

UNNSKYLD.

2 comments:

Veronica said...

jhnm.. :(
bortsett fra at du glemte å ta med åshild da! også var det faktisk en forkortet dominant, da altså. heheheheheh =D=D neida, joda.. ja..

Aina said...

:) *unnskyld Åshild..* *dårlig smavittighet*...
mwhihi<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails