Beeflower

Sunday 2 November 2008

Sømdagen (:

Idag har vi hatt masse besøk :O :) først var vi på saxpistols øvelse, også dro vi hjem. Der var det masse mat og kaker også brus :) Vi drakk julebrus og kosa oss kjempe ^^ Så lekte vi nervøs, boksengår og sherriff xD !
Nå er det stille hjemme, og vi sitter nå her igjen xp
JaaAa... så sånn er det ^^ Jeg, Julie og Veronnica prata engelsk i hele dag! xp og jeg og Julie lekte darling'er xD
mhm<3
så nå skal jeg overnatte hos Anette jenta mi<3 gleder meg til å snakke med deg jenta mi, vi har litt av hvert å snakke om^^ <3

1 comment:

Veronica said...

vet du hva jeg er en sånn snill person som kommenterer på alle blogger nesten jeg. og du har jo stakars ingen kommentarer på denne posten! oG husk hva jeg sa til deg du.. =D ♥ ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails