Beeflower

Thursday 13 November 2008

Hjemme hos Anette oO

Nå sitter jeg hjemme hos Anette xD vii skulle liksom stå opp tidlig så HUN fikk ordnet seg ferdig til skolen, men neida. HUN HAR FEBER! *dakar jenta mii* pff. så nå har vi ingenting å gjøre.
Men jeg fikk låne jakke+parfyme av hu da (:
Nå har jeg spist muffins O.o i uka!!! Oo mwæææææ
jeg føler for å trene x]
Også vil jeg såve :) Men det kan jeg gjøre i friminuttene [:
20 minutter igjen oO]
:O:O
Jeg begynner å digge BITTERSWEET noe inni hampen :D Kan ikke la være å høre på den.
den er så utroliwg deilig og den dekker ALLE følelser :D
wååå :) *laste over sang i smug*

åkei nå går jeg å såwweer :D
Natti <3

3 comments:

Veronica said...

Man legger seg da ikke og sover klokka fem på halv åtte! Da står jeg og venter på bussen jeg!

Synneopsis said...

Muffins i uken er en fin ting, det=)

Aina said...

nei jeg får ikke lov av meg selv, men så måtte vi bake til skolen og da må jeg spise opp restene [:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails